Bestyrelsen og kontaktpersoner

Hellerup Kajakklubs højeste myndighed er Generalforsamlingen. Generalforsamlingen finder sted én gang om året (den tredje søndag i november), med mindre der skal stemmes om et ekstraordinært emne.

Af Generalforsamlingen er der valgt en bestyrelse, som står for den daglige ledelse af klubben. Under bestyrelsen er der underlagt nogle udvalg, som er ansvarlige for specifikke arbejdsområder i klubben. Alle medlemmer kan være med i udvalgene. Det er muligt at se alle udvalg på denne liste,hvis du er logget på hjemmesiden.

Du kan benytte vores Kontakt formular. Du skal bare vælge den afdeling eller udvalg du vil skrive til! Eller se afdeling/udvalgs listen her under.

Kontakt lederen af et udvalg på mail.

(tryk på udvalget for at se medlemmerne) Du skal være melem for at se hvem der i udvalgene.

Skriver til ledern af udvalget

It-udvalg

it@hellerup-kajakklub.dk

Materiel-udvalg